Sprawna firma to gwarancja zadowolonych Klientów
Stale poszerzające się grono lojalnych i zadowolonych Klientów to dla nas najlepsza rekomendacja, jednak kim byłby dobry przedsiębiorca, jeśli zignorowałby potrzebę stałego ulepszania swojej organizacji? W GLOBALO wiemy, jak cenne są relacje z Państwem, dlatego dbamy o nie, ciągle ulepszają jakość naszych produktów i usług. Jednym ze sposobów, który doskonale sprawdza się w naszej firmie, jest system CRM.
Narzędzie to jest wsparciem w naszych codziennych działaniach. Aby usprawnić system pracy oraz podnieść jakość naszych odpowiedzi na Państwa potrzeby, nasi pracownicy wykorzystują w codziennych relacjach i kontaktach system zarządzania oparty o rozwiązanie Customer Relationship Management. Na jego wykorzystanie coraz częściej decydują się przedsiębiorstwa, które mają na uwadze jak najwyższą jakość swoich usług. Główną zaletą wdrożenia CRM jest przede wszystkim usprawnienie systemu odpowiedzi na Państwa potrzeby. CRM ułatwia nam wewnętrzną i zewnętrzną komunikację, przez co jesteśmy w stanie zdecydowanie szybciej odpowiedzieć na Państwa pytania, udzielić fachowej porady oraz skontaktować Klienta z doradcą, preferowanym handlowcem czy konsultantem.
Dodatkowo system ten pozwala naszym pracownikom na skuteczne zarządzanie zadaniami zarówno w biurze, jak i z każdego dowolnego miejsca, w jakim się znajdują. Dynamicznie rozwijająca się rzeczywistość skłania nas do coraz częstszego uwzględniania rozwiązań mobilnych, dlatego też CRM w tym przypadku jest doskonałą odpowiedzią na nasze oczekiwania. Dzięki temu nasi pracownicy są w stanie na bieżąco reagować na Państwa potrzeby, bez względu na to, czy w danej chwili znajdują się w biurze, w podróży służbowej czy w poza oddziałem firmy.
Jaki system CRM jest skuteczny?
Najszybsze odpowiedzi nie zawsze są najlepsze - aby wybrać odpowiedni dla firmy system CRM, przede wszystkim należy znaleźć odpowiedź na pytanie w jakim celu nasza firma chce korzystać z tego systemu, oraz co za jego pomocą chce zmienić oraz usprawnić. Priorytetem GLOBALO jest stałe doskonalenie poziomu naszych produktów oraz usług, zatem odpowiedź w tym wypadku była jasna. Nasz wybór padł na system EPESI, przede wszystkim ze względu na kilka kluczowych dla nas aspektów. Po pierwsze, system ten jest najbardziej elastycznym oprogramowaniem na rynku, instalowanym na własnym serwerze. Dzięki temu na bieżąco mamy dostęp do kodu źródłowego, przez co możemy dowolnie dostosowywać system do naszych potrzeb. Ponadto system ten posiada interfejs, który jest bardzo przyjazny dla użytkownika. Nasi pracownicy mogą dzięki temu bardzo sprawnie poruszać się w systemie, także za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Pracę dodatkowo ułatwia bardzo logiczna organizacja zadań i projektów. System jest zaprojektowany w taki sposób, by ułatwiać i usprawniać pracę.
Sprawna firma to gwarancja zadowolonych Klientów
Uważamy, że sprawne i skuteczne zarządzanie firmą owocuje jak najlepszymi relacjami z naszymi Klientami. Każdego dnia staramy się wychodzić naprzeciw Państwa oczekiwaniom, sprawiając, by nie tylko najbliższe, domowe otoczenie naszych Klientów było w jak najlepszej kondycji, ale także otoczenie w pojęciu szerszym - jako środowisko produktów, usług i biznesu - zawsze przy zachowaniu najwyższej jakości.