Skorzystaj z wysyłki za 0 zł przy zakupach powyżej 250 zł
Darmowa dostawa od 250,00 zł
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Zwroty

Zwrot do 14 dni

Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie internetowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Wychodząc na przeciw potrzebom Klientów otrzymujesz od nas możliwość zwrotu nawet do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Płatność za okap zostanie zwrócona na wskazany przez Klienta w formularzu numer rachunku w terminie do 14 dni.

Najczęsciej zadawane pytania.

Kiedy mogę skorzystać z prawa do zwrotu okapu?

- Otrzymałeś pełnowartościowy okap kuchenny i chcesz skorzystać z prawa do zwrotu w terminie 14 dni od daty zakupu. Z prawa tego możesz skorzystać wyłącznie w sytuacji, w której towar ten nie został przez Ciebie lub w transporcie uszkodzony, nie był montowany, nie nosi śladów użytkowania, jest pełnowartościowy oraz został prawidłowo spakowany.

Jak prawidłowo spakować okap do zwrotu?

Aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia produktu w przesyłce zwrotnej: 1. Owiń okap w folię oraz zabezpiecz go oryginalnymi styropianami, dokładnie w taki sposób, w jaki został do Ciebie dostarczony. Możesz użyć dodatkowych styropianów i folii bąbelkowej.
2. Do paczki dołącz komplet akcesoriów, które otrzymałeś wraz z okapem. Pamiętaj, aby akcesoria umieścić w miejscu, w którym były pierwotnie zapakowane, aby nie uszkodziły okapu.
3. Formularz zwrotu umieść w folii i przyklej go na paczkę.
4. Starannie oklej karton taśmą, tak aby uniknąć otwarcia się kartonu podczas transportu.
5. Jeżeli otrzymałeś okap kuchenny na palecie, pamiętaj o jego zwrocie również na palecie. Jeżeli nie masz takiej możliwości, skontaktuj się z opiekunem Twojego zamówienia w celu omówienia szczegółów.
6. Usuń z kartonu stare oznakowania takie jak list przewozowy i inne etykiety, które nie mają już zastosowania.
7. Pamiętaj, że obowiązkiem kuriera jest naklejenie listu przewozowego w Twojej obecności.

Co w przypadku kiedy otrzymałeś okap uszkodzony w transporcie?

Paczkę z okapem należy sprawdzić w obecności kuriera. W sytuacji, gdy kurier odmówi i nie zgodzi się poczekać należy w dniu doręczenia przesyłki lub najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia doręczenia zgłosić uszkodzenie paczki w transporcie na infolinii spedycji.

Co w przypadku kiedy minął czas 7 dni na zgłoszenie uszkodzenia w transporcie?

Na zgłoszenie protokołu szkody okapu masz maksymalnie 7 dni kalendarzowych od dnia doręczenia przesyłki. Po tym terminie należy skontaktować się z handlowcem w celu ustalenia indywidualnego rozwiązania sprawy.

Co w przypadku, kiedy zwróciłeś pełnowartościowy okap (korzystając ze swojego prawa zwrotu 14 dni), ale okap dotarł do nas uszkodzony w transporcie?

W przypadku uszkodzenia okapu kuchennego w trakcie transportu, wszystkie zwroty są indywidualnie rozpatrywane (w zależności od okoliczności uszkodzenia) po kontakcie z opiekunem zamówienia.

Po jakim czasie nastąpi zwrot środków na moje konto?

Płatność za okap zostanie zwrócona na wskazany przez Klienta w formularzu numer rachunku w terminie do 14 dni.


Pamiętaj! Zwracany towar nie może nosić śladów używania oraz montażu. Płatność za okap zostanie zwrócona na wskazany przez Klienta w formularzu numer rachunku w terminie do 14 dni.

pixel