W związku z realizacją projektu finansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej pt. „Wdrożenie CSR”, firma GLOBALO MAX Krzysztof Błażowski zrealizowała działanie 12 „Działania informacyjno-edukacyjne wśród Klientów biznesowych” przewidziane na III kwartał 2014 r.
W ramach działania 12 „Działania Informacyjno-Edukacyjne wśród Klientów biznesowych” zrealizowano:
- Projekt i wydruk ulotek ekologicznych, Globalo Eco Ulotka PDF
- Wysyłka ekologicznych ulotek do klientów biznesowych,
- Przygotowanie ankiet dotyczących wiedzy w zakresie przygotowania miejsca pod montaż okapu kuchennego oraz montażu wśród klientów biznesowych,
- Stworzenie filmu video, dot. ekologicznego użytkowania okapu,
- Promocja filmu video, dot. ekologicznego użytkowania okapu.
Działania mają na celu wzrost sprzedaży okapów marki GLOBALO do klientów biznesowych oraz wzrost pozytywnego postrzegania marki wśród klientów biznesowych o 20% w roku 2015 względem roku 2014. Zrealizowane zadania wpłynęły na pogłębienie wiedzy Klientów w zakresie przygotowania miejsca okap kuchenny oraz montaż, środowiskowego użytkowania oraz utylizacji okapu. Działania zwiększają wiedzę klientów i podnoszą świadomość istoty okapu w gospodarstwie domowym oraz promują działania prośrodowiskowe i proekologiczne.