Home / Płatność i dostawa

Płatność i dostawa

Koszty transportu i rozliczenia

Koszty transportu pokrywa GLOBALO, jednak minimum logistyczne to 1 okap. Produkty są wysyłane za pośrednictwem spedycji DPD na wskazany adres. Istnieje możliwość wysyłki towaru bezpośrednio do Twojego Klienta. Faktura za zakup zostanie wysłana na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.

Przedpłata na konto

Przelew online PayU lub przelew na konto:
HerlinGroup Sp. z o.o., Maków 10, 38-500 Sanok, Nr konta: PL 17 2490 0005 0000 4530 9340 4762

Płatność za pobraniem

Płatność gotówkowa za pobraniem naliczana w trakcie dostawy okapu kuchennego lub akcesoriów przez firmę kurierską, płatne u kuriera.

Faktura terminowa

Płatność na podstawie faktury terminowej, możliwa przy trzecim zamówieniu. Dwie pierwsze transakcje realizowane na podstawie przedpłaty lub płatności za pobraniem.

Realizacja zamówienia

Produkty, które są dostępne w magazynie wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Jeżeli zamówienie na produkt dostępny wpłynie do godz. 11.00, towar wysyłamy tego samego dnia z planowanym doręczeniem na dzień następny roboczy. W przypadku produktów dostępnych na zamówienie o terminie wysyłki i szacowanej dostawy informujemy indywidualnie.

Wymiana i zwroty

Zgodnie z obowiązującym prawem akceptujemy prawo do wymiany i zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki bez podania przyczyny. Szczegółowe zasady znajdują się na stronie Wymiana i zwrot.