W związku z realizacją projektu finansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej pt. „Wdrożenie CSR”, firma GLOBALO MAX Krzysztof Błażowski zrealizowała działanie 6 „Maksymalizacja sprzedaży okapów kuchennych GLOBALO online, bezpośrednio do klienta ostatecznego, poprzez stworzenie nowego sklepu internetowego globalo.pl, spełniającego najwyższe standardy w zakresie użyteczności, jak również dostępności dla Klientów niepełnosprawnych, w oparciu o Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”, przewidziane na III kwartał 2014 r.
W ramach realizacji działania 6 zakupiony został nowy silnik sklepu internetowego www.globalo.pl. Dodatkowo przeprowadzona została ankieta wśród klientów GLOBALO dotycząca ich oczekiwań. Zaprojektowana została również grafika, a sklep internetowy dostępny jest w całej Polsce zarówno dla osób zdrowych, jak i niedosłyszących i niedowidzących.
Celem działania jest wzrost współczynnika konwersji e-commerce sklepu globalo.pl o 66% w 2015 roku oraz wzrost udziału sorzedaży okapów marki GLOBALO bezpośrednio do klienta indywidualnego do 35%.